Porez na dodanu vrijednost (PDV) jedan je od najčešćih poreza s kojim se susreću poduzetnici, bez obzira na veličinu poslovanja.
U svijetu poduzetništva, svaki je sat vrijedan, a svaka odluka važna. Vođenje poslovnih knjiga, obračun plaća, porezne prijave, komunikacija s institucijama – sve su to zadaci koji oduzimaju vrijeme i zahtijevaju stručnost. Upravo tu na scenu stupa računovodstveni servis – partner koji vam štedi vrijeme, novac i živce.
U vremenu kada je sve digitalno, ubrzano i često bezosjećajno, lako je zaboraviti koliko znači jednostavna gesta – osmijeh, topla riječ, iskreno „hvala“ ili pristojno „možete li mi, molim vas...“.
Ako ste vlasnik firme, sigurno ste si barem jednom postavili pitanje:
„Koliko novca mogu legalno isplatiti sebi, a da ne platim previše poreza?“
Vođenje poslovnih knjiga jedan je od najvažnijih, ali često i najzahtjevnijih aspekata poslovanja za male poduzetnike.
Računovodstvo je ključni segment svakog poslovanja, a greške u njemu mogu dovesti do ozbiljnih financijskih posljedica. Bez obzira na to jeste li mali poduzetnik, vlasnik obrta ili direktor veće tvrtke, pravilno vođenje poslovnih knjiga može vam uštedjeti novac i izbjeći potencijalne probleme s poreznim vlastima. U nastavku donosimo najčešće greške u računovodstvu koje vas mogu skupo koštati.
Zamišljeni razgovor između dobiti i gubitaka tvrtke!
Što bi se dogodilo kada bi vaša bilanca mogla pričati? Bi li Dobit slavila svoj sjajni uspjeh ili bi je Gubici podsjećali na prošle greške? Uđite u svijet gdje financije dobivaju glas i saznajte kako vaša tvrtka može ostati u plusu!
Dani su duži, sunce nas budi ranije, a priroda se budi iz zimskog sna. Proljeće nije samo simbol buđenja, već i savršena prilika za novi početak – i u životu i u poslovanju!
Ako si poduzetnik, vjerojatno si navikao biti multitasker – vodiš poslovanje, odgovaraš na mailove, dogovaraš sastanke, razmišljaš o marketingu… i na kraju dana, negdje u tom kaosu, čeka te hrpa računa, izvještaja i papirologije.
Ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak, petak… pa onda malo odmora i opet ispočetka. Tako to ide već godinama, ali hajde da na trenutak razmotrimo – tko je uopće smislio ovakav raspored? I što mu je, pobogu, ponedjeljak učinio da ga napravi ovako groznim?
Računovođe su obično opisane kao ozbiljni ljudi koji žive u Excel tablicama i brojevima. No, vrijeme je da razbijemo te mitove i pokažemo da imamo itekako dobar smisao za humor – bar ponekad!
Kompilacija nevjerojatnih (ali istinitih) priča iz računovodstva!
Svaka tvrtka ima hijerarhiju odgovornosti i ovlasti, a ključne osobe koje donose odluke i zastupaju poduzeće su direktor i prokurist. Razumijevanje njihovih funkcija, prava i obaveza ključno je za uspješno poslovanje. U ovom članku ćemo pojasniti razlike, prednosti i moguće izazove povezane s ovim ulogama.
Otkrijte najsmješnija pitanja klijenata u računovodstvenom servisu – od nevjerojatnih poreznih upita do blagajničkih dilema!
Direktor nije uvijek u odijelu, CTO živi na kavi, a HR menadžer balansira između empatije i kriznog menadžmenta – saznaj kako izgledaju stvarni životi ključnih ljudi u firmi!
Odricanje od odgovornosti
Svi tekstovi na ovom blogu pisani su u dobroj namjeri i s ciljem pružanja korisnih informacija. Iako se trudimo osigurati točnost i ažurnost podataka, moguća je pojava pogrešaka. Pro Fortis ne preuzima odgovornost za eventualne netočnosti ili propuste. Ako uočite bilo kakvu pogrešku ili imate pitanja, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo pravovremeno izvršili ispravke.